Fanatic W Oczy Sp%C3%B3jrz

Fanatic W Oczy Sp%C3%B3jrz



FANATIC – W oczy spójrz (Official Video)1. Czasem s? takie dni gdy my?lami b??dzisz tu wspomnienia nurt porywa ci? czasem gdy pytasz mnie czemu los nam figle…

3/25/2016  · Album: Magia s?ówArtysta: FanaticTytu?: W oczy spójrzSubskrybuj HulankaTV!http:// www.youtube.com /channel/UChGsUJHMSuuztwkHMCHvGOA?sub_confirmation=1Tekst:1. …

W Oczy Spójrz : 4:30: ?egnaj, ?egnaj: 4:20: Credits (8) Krzysztof Walczak Design. Micha? Przytu?a Engineer. Witold Mix Engineer. Jerzy ?lubowski Performer. Leszek Nowakowski Performer. S?awomir Osuchowski Performer. Pawe? Sonnenburg Photography By. … Fanatic (4) Magia S?ów …

W Oczy Spójrz Lyrics By – L. Nowakowski* Music By – S?awomir Osuchowski: 4:30: 16: ?egnaj, ?egnaj Music By, Lyrics By – S. Osuchowski* 4:20: Companies, etc. Recorded At – Star Mix Studio; Recorded At – C.C.S. Studio; Pressed By … Fanatic (4) Magia S?ów …

3/25/2016  · w oczy spójrz przecie? wiesz czego chc? 2. czasem gdy jest mi ?le szare tak i wokó? g?ucho te? zamykam wtedy ?wiat na klucz czasem te? zdarza si? ?e gdy jeste? blisko mnie i wszystko ma ju? inny sens ref. nie my?? o tym i spójrz doko?a w oczy spójrz i ju? masz to co chcesz po co szuka? i po co wo?a? w oczy spójrz, Fanatic (4) W Oczy Spójrz (as L. Nowakowski) Fanatic (4) – Magia S?ów ? (CD, Album) Blue Star (2), Blue Star (2) BSCD 009, BS CD 009: Poland: 1995: Sell This Version …

View credits, reviews, tracks and shop for the 1995 Cassette release of Magia S?ów on Discogs.

– Fanatic (4) W Oczy Spójrz : 4 – Shazza (2) Szach I Mat: 5 – Shazza (2) Jambalaya Mix: 6 – Model M.T. Bia?a Ró?a: 7 – Vabank (2) Dyskotekowy Sza?: 8 – Toy Boys (2) Mam To Co Mam: 9 – Market (2) Oczy : 10 – Selavi: Stare Kalendarze: 11 – Vabank (2) Nie Odchod?: 12 – Model M.T. Z Promieniem S?o?ca: 13 – Play & Mix …

Spójrz , prosto w oczy spójrz , nie czekaj, Bo chwila ta jak wiatr ucieka. Ju? jej nigdy nie dogonisz, nie odnajdziesz nigdy ju?, Mi?y mój, prosto w oczy spójrz . Lalalalaaa.. Spójrz , prosto w oczy spójrz , nie czekaj, Bo chwila ta jak wiatr ucieka.

Translations in context of spójrz in Polish-English from Reverso Context: spójrz na siebie, spójrz na t?, spójrz mi w oczy , spojrz , spójrz prawdzie w oczy

Advertiser